Sapete ciò chì hè a cosa più impurtante per mustrà oggetti di scena di ghjuvelli ?

L'Arte di a Mostra di Ghjuvelli

L'esposizione di gioielli hè una tecnica di marketing visuale chì si basa nantu à diversi spazii di visualizzazione, utilizza vari oggetti di scena, opere d'arte è accessori, è combina cultura, arte, gustu, moda, personalità è altri elementi basati nantu à u pusizionamentu di u stile di u produttu, attraversu diverse cumpetenze di presentazione per sprime pienamente a funzionalità, e caratteristiche, u stile di u produttu o u tema di l'attività di vendita.

esposizione di oggetti di scena per gioielli

 

Cumu mustrà i banconi di ghjuvelli?

I ghjuvelli sò ricchi è diversi. Cumu prisentà u megliu latu di i ghjuvelli è abbinallu, pudete principià da i seguenti aspetti.

1. Tema di u bancone di mostra di gioielli

A dispusizione principale è a visualizazione di u bancone devenu esse chjare è chjare à prima vista, è in l'effettu generale di visualizazione, i cunsumatori devenu sente u stile di a marca è u pusizionamentu di u produttu. U tema cambia cù i cambiamenti di festivali è attività promozionali. Durante u prucessu di cambiamentu, l'effettu generale di a visualizazione deve permette à i cunsumatori di cunnosce chjaramente a prumuzione principale di u festivale, e categurie principali è u cuntenutu specificu di l'attività promozionali. Benintesa, a visualizazione di ghjuvelli hà bisognu di riviseghjà o cambià regularmente i prudutti secondu u stile di u produttu per aghjunghje un pocu di freschezza.

Bancone di mostra di gioielli

 

2. Culori di u bancone di mostra di gioielli

Un tema di culori ordinatu pò dà à tuttu l'avvenimentu speciale un tema distintu, effetti visuali ordinati è un forte impattu. In i display, i culori sò spessu usati per unificà u focu o creà un effettu equilibratu di a visualizazione di u produttu, affinchì i clienti possinu avè un sensu di ritmu, coordinazione è ghjerarchia, è localizà facilmente i prudutti mirati.

Bancone di mostra di gioielli

 

3. U principiu di equilibriu di i banconi di visualizazione di gioielli

In cunfurmità cù l'orientazione psicologica di e persone, porta à l'armunia visuale, a stabilità, l'ordine è a simplicità. U principiu di l'equilibriu pò esse adupratu per urganizà i prudutti in modu ordinatu è furnisce effetti visuali consistenti. Inoltre, durante u prucessu di visualizazione, tutti l'aspetti di i ghjuvelli devenu esse messi in risaltu in modu miratu per sprime i punti di vendita di i ghjuvelli. I metudi generali di visualizazione includenu: cumpusizione simmetrica sinistra-destra, cumpusizione ritmica, cumpusizione armoniosa, visualizazione asimmetrica sinistra-destra è visualizazione triangulare.

banconi di visualizazione di gioielli

 

4Prublemi à i quali si deve fà attenzione quandu si mostranu gioielli:

1) E categurie di prudutti sò state riassunte è i ghjuvelli cunnessi sò stati prisentati in modu coerente ?

2) I materiali è i disinni sò disposti in modu faciule da distingue ?

3) Quandu si usa a visualizazione vulumetrica, hè visualizata in modu disordinatu?

4) Ci sò troppu merci messe fora di portata ?

 

5. Posizionamentu di u bancone di i prudutti di ghjuvelli

Determinate u stile è u gradu di a dispusizione è di a presentazione di u bancone di i prudutti di ghjuvelli. A dispusizione, u stile è u gradu di a presentazione devenu esse coerenti cù u stile è u gradu di tuttu u magazinu. Cum'è una ghjuvelleria di lussu, a presentazione deve mette in risaltu u lussu è a squisitezza è enfatizà l'atmosfera artistica. Tuttavia, in e ghjuvellerie chì si rivolgenu à u publicu generale, a presentazione di i prudutti deve esse ricca è dettagliata, affinchì i cunsumatori possinu sente chì si ponu permette è chì hè accessibile.

Posizionamentu di u bancone di ghjuvelli

 

6. Effetti di luce per a visualizazione di gioielli

Più site attenti à i dettagli, più faciule hè d'impressionà i clienti. In i magazini di ghjuvelleria, l'effetti di luce sò particularmente impurtanti. L'irradiazione di a luce pò aumentà l'effettu di culore è a struttura di u pruduttu. S'ellu ci hè luce riflessa da oggetti di vetru o brillanti, pò aumentà a sofisticazione è a nubiltà di u pruduttu.

 

L'assortimentu di gioielli hè una scienza è un'arte. Oghje, i cunsumatori anu bisogni visuali sempre più forti. Se i banconi di gioielli ùn facenu micca cambiamenti, i cunsumatori si annoieranu. Hè imperativu di migliurà a presentazione di i banconi.

Illuminazione di a mostra di ghjuvelli

 

 

 

 

 

 

 

 


Data di publicazione: 21 dicembre 2023
Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu